A letter from student

Sepucuk surat daripada pelajar kesayanganku, cikgu akan sentiasa ingat kata-katamu di hatiku.

Selamat sejahtera,

Cepat sangat masa berlalu. Tugas cikgu kat sini pun dah habis. Mesti nanti saya rindukan cikgu. Cikgu, terima kasih sebab mengajar saya. Dalam kelas saya nakal dengan cikgu tapi cikgu sabar layan saya. Pengorbanan cikgu sebagai guru tak ternilai. Tugas cikgu dah habis baru saya rasa saya telah kehilangan cikgu yang baik. Cikgu, saya minta maaf sebab banyak sakitkan hati cikgu. Saya selalu tak dengar cakap cikgu. MAaf cikgu… Nanti kalau senang, cikgu datang sini yaa…. Cikgu, terima kasih atas pengorbanan cikgu….sayang cikgu!

Guru,

Ibarat seperti si matahari,

membakar diri demi insan sejagat.

Ibarat bulan purnama menerangi malam yang gelap gelita, menunjukkan jalan demi umat semesta.

Guru,

Jasamu satu pengorbanan yang besar. Jadi, terima kasih cikgu di atas pengorbanan yang telah cikgu lakukan.

Azira and me
One thought on “A letter from student

发表评论

